That Extra inch

Från ca 1år tillbaka har jag tillsammans med Jasmine från www.Jasmineshair.se Lyft hennes företag från grunden där vi hade stamkunder så som Desiree Nilsson, Sarah Tjulander och många fler. Nu är det dags för mig att packa ihop min lilla väska fylld med enorma kunskaper och gå min egna väg.
Det jag har att erbjuda är i första hand en hårförlängning i världs klass men även diverse hårbehandlingar.

Som frisör ser man sig själv lite som en "hårdoktor" man vill det bästa för kunden och att håret håller sig friskt. Därför tycker jag personligen att det kan kännas jobbigt att sitta i en frisör salong och få en offentlig genomgång utav vad man har gjort för fel med sitt hår.

Många utav mina kunder är oftast väldigt missnöjda med deras egna hår, att det är alldeles för tunt är någon jag ofta får höra. Att ha väldigt tunt hår är oftast ett väldigt känsligt ämne, dem flesta skäms och tycker att det är väldigt pinsamt. Därför vill jag påpeka att ni inte har något att skämmas över!!Jag jobbar i en fräsch och bekväm hemma miljö, inga läskiga människor som sitter och stirrar på en i spegeln, ingen liten unge som skriker "mamma kolla hon har låtsats hår". Hos mig är det du som är i fokus, min största prioritet är dig, att du ska vara bekväm, att du känner att ditt hår är i goda händer. ;)

Jag håller hus söder om Stockholm 

Det går bra att höra av sig till mig på [email protected]

 

 

Hår | |
Upp