sandratime

Äntligen lite välförtjänt ledighet! Har jobbat så intensivt de senaste dagarna, man hamnar på något sätt i en helt annan värld, en trång värld med trånga väggar och knappt någon space att röra sig runt i. Trots att jag har ett ganska så roligt jobb så finns det ändå en tyngd i att känna att man jobbar, en liten stress i sig är att tänka att man måste upp en viss tid,
att man inte är hemma förs en viss tid osv.

Det är extremt viktigt och givande att stanna upp lite då och då, stanna upp och ta några djupa andetag, stanna upp med både fötterna stadigt i marken och bara känna efter... Detta gör jag när det känns som att väggarna kryper in mot mig,poff säger det så är energin på topp för stunden.
 
Idag har jag dok kunnat ladda om batterierna helt och hållet! Började dagen med ett mycket givande gympass och efter det blev de ett försök till shopping...var/är på jakt efter något fint man kan ha nu till nyår, vilket är helt omöjligt att hitta! Klädaffären borde seriöst skämmas, är riktigt besviken. Fast kom dok inte hem helt tomhänt, tittade in på lush en snabbis och kunde så klart inte motstå, blev att jag fick med mig två badbomber hem.

Har nu avnjutit ett härligt avkopplande bad. Känner mig så utvilad, nästan som om jag varit på spa, måste göra detta mer oftare!
Allmänt | |
Upp