Upp-Upp och iväg!

Idag vinkade jag förväl av mamma på Arlanda. Hon flyr iväg till varma och härliga Dominica, själv blir man kvar i kylan ett tag till.
Får dok lägenheten helt för mig själv i 3 veckor nu! Skönt! 
 Gick upp redan vid 04:00 imorse, tog i för sig igen lite sömn när jag kom hem igen, konstatera lite sömn, dagisbarnen under mig var igång  igen strax efter att jag kom hem... 

Man vill ju inte vara en glädjedödare men funderar starkt på att skriva ett riktigt argt brev och ploppa ner i dagisbrevlådan. Fast man  kanske inte är en glädjedödare, för ungarna skriker och gråter, då är dom ju inte så glada.. 
Kanske personalen som tycker att det är kul när ungarna gråter eftersom dom inte gör ett jack shit åt det! Mm då är jag gärna en glädjedödare! 


Its a deal! Arga tjejen skriver ett riktigt argt brev under veckan!

| |
Upp