God fortsättning

Här kommer årets första blogginlägg. Hoppas att ni alla fått en riktigt bra start på året, själv så har jag just hammant på rätt spår igen vad det gäller träning osv. Jag tycker att det är viktig att man låter saker och ting komma naturligt, man kan inte riktigt sätta ett datum på när man ska orka prestrera eller liknanade, utan man måste låta det komma naturligt på så vis bli det även mer långvarit och äkta. (deep kom just på att den meningen kan vara användbar i så många andra sammanhang, tex förhållanden) 
 
Några nyårslöften för 2015? ja jag säger väll som varje år, i år tänker jag ta tag i livet, se världen, utmana mig själv, i år säger jag dok detta med mer tyng och en genuin mening bakom det. Jag är verkligen trött på att saker och ting tidigare gått i samma spår och i år är det dags att byta bana helt och hållet. Nytt för i år blir dessutom att ta vara på livet och verkligen inte haka upp mig på saker och ting, göra saker som gör mig glad och som får mig att må bra, inte vara så hård mot mig själv och min omgiving, jag måste ge alla en chans till och med den vilsne inom mig.
Så ja mina nyårslöften är lite mer för att jag som person ska växa och bli en "bättre människa", väldigt mycket för samvetet och själen, fysiska löften har aldrig riktigt vairt min grej, som tex börja träna osv, sånt kommer i mån om tid som jag tidigare nämnt annars funkar det inte ens. Däreomt måste jag dela med mig utav en ganska så rolig grej. Jag har länge sakt att jag ska trappa ner på allt caffe drickande, då jag i stort sätt missbrukat det. Okej nu kommer det roliga.. Jag har aldrig någonsin ens nämnt detta i sammband med det nya året(nyårslöfteish), men idag sitter jag här, dag 12 av 365 utan att fått i mig en ändaste kopp kaffe! yupp man kan om man vill och om dert är avdramatiserat så vill man...Måste säga att jag känner mig mycket mer avslappnad och faktiskt lättare i kroppen.
 
Lol detta händer alltid mig.. tanken var att jag ändast skulle lägga upp bilden och skriva "Önskar er alla en riktigt grym start på året" hahaha shit visste inte att jag hade så mycket att säga my bad! 
Allmänt | |
Upp